Csató Zsuzsanna

Az óvoda-iskola átmenet nagy kihívás a gyerekeknek és a családjaiknak egyaránt.
Elsős tanítóként a legfontosabbnak azt tartjuk, hogy minél tovább megőrizzük azt a természetes kíváncsiságot és tudásvágyat, amivel a gyerekek hozzánk érkeznek.  
Azt valljuk, hogy ha élmény iskolába jönni minden nap, akkor az a gyerekek tanuláshoz való viszonyát is pozitívan befolyásolja. Sok játékkal és mesével, változatos tevékenységekkel színesítjük a tanórákat. Tanítványainkat logikus és kritikus problémamegoldó gondolkodásra neveljük, célunk olyan szemlélet kialakítása, ami az akadályok rugalmas leküzdésében segíti őket.
Fontosnak tartjuk, hogy együttműködő, egymást segítő közösséget alakítsunk ki, ahol minden résztvevő biztonságban érzi magát, és mindenki bátran megmutathatja értékeit. 
Mindig nagy csoda azt végig kísérni, hogy lesz egy ovisból felsős iskolás létre kész kiskamasz. 
Örömünk akkor teljes, ha a negyedik osztály végén azt látjuk, hogy sikerült egy egymásnak drukkoló, támogató, szeretetteljesen megtartó közösséget kialakítanunk, ami bátorságot és önbizalmat ad diákjainknak a későbbi kihívásokhoz. 
A pedagógiai munkánk csak akkor tud igazán eredményes lenni, ha kapcsolatunk a szülőkkel kiegyensúlyozott, kölcsönösen tiszteletteljes, együttműködésre és problémamegoldásra törekvő. Neveljünk együtt aktív, magukkal és környezetükkel szemben igényes, önálló, nyitott gyerekeket! 
Kolleganőmmel, Klárival szeretettel várunk minden kedves érdeklődő szülőt az iskolanyitogatón, izgatottan várjuk leendő kis deák-diákjainkat.