Pusztai Ágnes

 „A játék a gyermek titkos nyelve, a gyermeki lélek tükre.” (Bruno Bettelheim)

 

Hiszünk a játék varázslatában, a mesékben és a sok-sok mozgásban, melyek könnyebbé teszik az óvoda és iskola közötti átmenetet. Segítenek a mindennapok újdonságainak megoldásában, érdeklődésük felkeltésében, tudásvágyuk megőrzésében, a tanulás élménnyé alakulásában. 

Fontosnak tartjuk az oktatás, a nevelés és a személyiségfejlesztés szoros egységét. Ennek érdekében változatos munkaformákat, módszereket, technikákat alkalmazunk és iskolán kívüli programokkal tesszük lehetővé a tapasztalati úton megszerzett tudás elmélyítését. Az alapozó időszak 4 évében kiemelt szerepet kap a képességek, készségek, a kreativitás, a logikai és a kritikai gondolkodás fejlesztése. 

Az én-kép kialakulása minden gyermeket segít abban, hogy a későbbiekben megtalálja helyét a világban. Családias, szeretetteljes, bizalomra épülő, nyugodt, vidám légkör kialakítására törekszünk, ahol a gyerekek segítik és elfogadják egymást, barátokra lelnek és szeretnek iskolába járni. 

A jó együttműködés, közös munkavégzés szabályait a gyerekekkel együtt alakítjuk ki, melyek betarthatóak, következesek és értékrendünket is tükrözik. 

Minden gyermek más és különleges, a bennük rejlő tehetség nyiladozásához a kulcsot nekünk kell megtalálnunk.

Őszintén valljuk azt, hogy a sikerhez vezető úton gyermeknek-szülőnek-pedagógusnak együttműködő partnerként célszerű haladnia. 

Nagy szeretettel és kíváncsisággal várjuk leendő elsős diákjainkat és szüleiket a Deákos közösségbe.